Dagens outfit

Idag har varit en lugn dag. Jag gick upp vid halv 11, käkade lite frulle och tog det lugnt en stund. Sen drog jag upp till mitt rum och började rensa lite i min garderob och prova lite kläder inför sommar/vår 09. GUD vad jag längtar till sommaren det kommer garanterat bli den bästa sommaren någonsin.

När jag väl var klar (100 år senare?) så planerade jag lite vad jag skulle ha på mig den här veckan så slipper jag tänka på det varje morgon. Haha man har nog lite för mycket tid ifall man gör sånt ;) Nu har jag precis klätt på mig och ska förhoppningsvis åka till Josse en stund, hon har spelat match därför blev det lite sent. Hursomhelst det här satte jag på mig ;)
  
*Tunika/klänning ginatricot
*Kofta Lindex
*Tights JC
*Skor H&M

Postat av: olivia

höhö najsigt :D<3<3<3

Datum: 2009-03-23 Tid: 09:57:40
Postat av: sofia

fin fin fina tights :)

Datum: 2009-03-26 Tid: 19:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0