...

helloo, nu är jag tillbaka (igen?) och skriver lite om vad som hänt. Varit rätt upptagen och trött och det har därför inte blivit någon vidare uppdatering :)
I torsdags så gick jag i skolan hela dagen enda tills klockan 3 (ungefär) och det var en helt vanlig, ganska tråkig, skoldag. Simning igen på idrotten, det kanske är något fel med mig men jag tycker att det är ganska kul, haha :) Lämnade simgrejerna i skåpet och sen åkte jag till gullmarsplan och mötte Hanna. Vi fortsatte sedan in mot t-centralen där vi gick och tittade runt lite och jag hittade självklart massa grejer som jag köpte, eller massa var väl att överdriva men en sjukt snygg kjol, en tröja, min dröm klänning och ett leopard mönstrat långt linne. Jag vet inte varför, men jag tycker det är sjukt snyggt med leopard/gepard och såna mönster. Sen begav vi oss till Kungsträdgården för att åka lite skridskor. Det var ruuligt :) Runt sex åkte vi hem och så blev det en god middag serverad direkt när jag kom hem. Det enda negativa med hela dagen var att jag tappade bort mitt busskort :( Men förhoppningsvis får jag ett nytt eftersom jag beställde från nätet.
 
fredagen så fick det bli en liten promenad till skolan (ni kanske förstår varför), men det var faktiskt ganska skönt eftersom man blir lite piggare. Sen var det en vanlig skoldag tills klockan 2 då vi slutade. Sen fick jag låna Josses busskort och åka hem för att hämta ett brev (orkar inte förklara), för att sedan åka tillbaka och sedan åka hem till Josse.Vi hann glo lite på Disney channel innan vi var tvungna att gå ner till Dalskolan för att ha dansträning. När jag kom hem, klockan sex, så fick vi thai mat och sällskap av vår kusin Jenna som är här på besök från Blekinge. Alltid trevligt :) Blev lite Lets dance innan jag gick och la mig jätte tidigt, skönt!
 
Idag så började dagen som alltid med träning från halv 9 till halv 2, inte sådär jättepigg när jag kom dit, men det gick helt okej ändå. Nu har jag för en stund sedan duschat och käkat mat och senare idag ska jag vara med Hanna och färga hennes hår blandannat. Sen får vi se vad som händer, ha en bra dag så länge!


Postat av: Moa

vad är det för bild på mej ? :O

Datum: 2009-01-25 Tid: 17:48:27
Postat av: My

Haha tog den när vi sätt där bara :)<3f

Datum: 2009-01-26 Tid: 17:38:32
Blogg: http://mysaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0