Måndag

Då var det måndag igen, tiden går så sjukt fort! Vi hade idag, som alltid, en väldigt slapp måndag. Mentorstid, slöjd, lunch, svenska och sen idrottsteori. Vi slutade sedan halv 2. Vi gick *host åkte host* till centrum och kollade runt lite där. Har hittat ett par supersnygga skor och en liten väska på H&M som jag har tänkt köpa. Tänkte visa men H&M's sida dampar på min dator :(

Sen tog jag bussen hem, lyssnade på ashög musik och nu sitter jag här och chillar lite innan min träning börjar vid 5. Ha en trelig kväll, puss!
Dagens outfit :)


*Kjol Monki
*Tröja H&M herr
*Väska marknad i Blekinge
*Skinnjacka Carlings
*Skor H&M
*Strumpbyxor H&M
*Nagellack Depend

Postat av: Johan

Kul att du kommit igång med bloggandet igen =)

Datum: 2009-02-09 Tid: 22:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0