I'm home!

Jag vet att jag som vanligt inte har nämt att jag skulle bort men jag har varit i ÅRE och kom hem igår. Det blev en inte helt lyckad semester. Det var extremt mycket liftköer och min bror, Kasper, lyckades bryta handleden vilket inte var så kul. Han är väldigt duktig på att åka men ska såklart hålla på och hoppa och då är det stor risk att bryta handleder/armar som snowboardåkare. Ni behöver inte vara oroliga jag är hel! Har slutat hoppa sen min skada för två år sen haha :)

Han gjorde illa sig på måndagen och vi åkte dit på söndagen. Det var så illa att han var tvungen att operera (båda benen i handleden var av och den var VÄLDIGT svullen). Så Kasper och pappa åkte till Östersund för att operera medan jag och mamma stannade kvar och åkte skidor på tisdagen. Vi sov kvar över natten och sen på onsdag morgon så åkte vi till Östersund för att hämta upp dom och sedan åka hem.

Det blev i alla fall tre (nästan) bra skiddagar. Stackars Kasper! Men måste bara nämna att han var grymt tålig, grät inte en tår medan jag grät floder hahaha. Hela inlägget blev om hans handled när det egentligen skulle handla om ÅRE men det var ju i stort sett det som hände. uschusch nu får vi hoppas att det läker bra!

 Lägger inte in någon bild på Kaspers arm, då mår jag bara dåligt, hehe.
Och du Gustav, vem du än är, jag har inte tvingat dig att läsa min blogg så sluta klaga på dålig uppdatering och skaffa dig ett liv?

Postat av: Gustav

Varför blir du så arg? Jag vill ju bara veta vad som händer...

Datum: 2009-02-27 Tid: 15:48:09
Postat av: catrin

Hälsa Kasper att vi hoppas han blir bra snart från alla oss på bodskär

Datum: 2009-02-27 Tid: 17:21:00
Postat av: my

vem fan är du gustav? efternamn tack?

Datum: 2009-02-27 Tid: 22:40:04
Blogg: http://mysaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0