Torsdag

Det blev tyvärr ingen speciell outfit igår jag tog inga bilder alls men det är alltid någon som gör det ;) Det som hände igår var att det var DUNK OCH FRUSET i min skola. Då delas alla idrottsklasser in i olika lag som själva bestämmer vad man ska vara utklädda till. Sedan så spelar man basket och ishockey mot dom andra lagen. Man kan sedan vinna pris i dom olika sporterna, för bästa utklädnad eller för bäst sammanhållning

Mitt lag var utklädda till bebisar, haha. Vi fick pris för bästa sammanhållning (fråga mig inte varför?) och då får man lite godis. Alltid gott! Ja det var igår. Idag så gick vi i skolan som vanligt och när vi sedan gick mot bussen så var det VÅR! WOHOO! Vi tog lite superschtekiga bilder och nu tar jag det heeeeeelchill, så skönt att göra det för än gångs skull ;) Ha en bra dag allihopa!
  
 PUSS PÅ DIG SOFIA :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0