Onsdag 29/4-09

Idag så orkade jag inte kliva upp så jag snoozade lite för länge och missade min buss. Fick ta nästa men då kom jag typ 5 minuter sent men det spelar ju inte så stor roll. Haha jag har verkligen problem med att kliva upp :( När jag väl kom till skolan så flöt allt på som vanligt och när vi slutat drog hela gänget till centrum.

Vi tittade runt lite och jag köpte en klänning som jag ville ha, samt underkläder och lite så, visar i ett nytt inlägg! Sen tog jag bussen hem och nu väntar jag bara tills träningen ska börja. Ha en trevlig kväll hihi ;)

Haha hade ingen annan bild, Philip, Joel och Jonathan :)

Postat av: sofia

schteeeeekig bild :)

Datum: 2009-04-29 Tid: 21:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0