Nyinköpt

Jag vet att jag inte lagt in bilder på det jag köpt på ett tag, det beror framförallt på att om jag gör det är det alltid någon som tycker jag är antingen bortskämd eller lägger andra kommentarer därför har jag valt att inte göra det. Men nu tänkte jag visa lite av grejerna som jag köpt på senaste tiden. Alltså är inte allt köpt på samma gång, utan under cirka en månads tid.

Jeansshorts Lindex
kommer inte ihåg pris
 
Blommig klänning VILA
kommer inte ihåg pris
 
Klänning H&M 298:-

Rostoffs 55:-

Rosdiadem cirka 50:-

Underkläder BH-ar 49:50:-/st trosa 29:50:- (REA!)

Mintgrön kol gina tricot 99:- (REA!) Haha fråga mig inte vad som är på spegeln...

Postat av: sofia

fint my :) jag tyckte du valde helt rätt bh:ar ;)

puuuuuuuss

Datum: 2009-04-29 Tid: 21:31:42
Postat av: Anonym

guud va du handlar...

Datum: 2009-04-30 Tid: 12:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0