Måndag, Tisdag

Har inte hunnit uppdatera dom senaste två dagarna därför att jag har haft helt fullt upp! Det är så det ska vara på lovet, wohoo! Jag sa ju på söndagen att jag bara skulle ta det lugnt hela kvällen men istället så drog jag hem till Moa och tog det lugnt där istället. Sofia var också där och vi sov över hemma hos henne ;)  Blev lite för sent höhö :)

Måndag:
När vi vaknat och käkat lite frulle så fick jag skjuts hem av mami och sen tog jag det lugnt en stund innan Josefine kom hit. Vi chillade galet och schtekte i solen hela dagen. Det kan inte bli bättre väder? Vi satt i underkläder utan att frysa, yes! Sen så cyklade vi till träningen, jag tränade i tre timmar och sen så drog vi hem till Josse och hämtade en film och sedan tillbaka hem till mig. Jag duschade och käkade lite och sen cyklade vi och köpte chips. Sen blev det filmmys hela kvällen.

Tisdag: När Vi vaknat så käkade vi lite frukost och gjorde oss iordning sen så skulle josse klippa sig men det blev inte av, hursomhelst nu är hon här igen och vi ska ringa några fler och sen får vi se hur vi gör, ha en bra dag PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0