Igår

Hann inte skriva igår faktiskt därför blev det ingen uppdatering. Jag somnade vid 9 och satte mig aldrig vid datorn, haha så blir det för mig när jag går och lägger mig lite för sent dagen innan. Hursomhelst igår så gick jag i skolan hela dagen från 8-2 och när jag slutat så åkte jag hem och lämnade gymnastikkläderna, hämtade pengar och fick skjuts av mamma hem till Flisan i strand.

Därifrån så tog vi bussen till farsta. Jag skulle titta runt lite och köpa present till Josse (som fyller år imorgon!). Jag hittade det jag skulle och sen så fick vi skjuts hem av min mamma. Ja, det i i stort sett den dagen. Tiden flyger förbi haha för att Flisan är så himla seg! Vi vet, hemsk bild men det bjuder vi på!
 Haha Flisan langar posen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0