Helg

Jag har verkligen inte pallat att skriva dom senaste dagarna, eftersom mormor och morfar varit här. Skriver lite om helgen nu iallafall ;)
Fredag: Jag gick i skolan som vanligt och dagen gick rätt fort. Vi krossade sexorna i volleyboll och hade det rätt chill dom andra lektionerna. När vi slutat så åkte jag hem tog det väldigt lugnt och sen fick jag skjuts till dansträningen som var mellan 4-6. Efter träningen så hade jag planer på att åka på bio med Josefine men jag fick tydligen inte så det blev hemmakväll med god mat och räkmackor, MUMS! Hoppade i säng rätt tidigt.
 Mormor & morfars hund BOBBY, sötaste någonsin!
Lördag: Som vanligt bara till att kliva upp till träningen som började halv 10. Träningen gick inte speciellt bra och när den varb slut så var det dags för släktkalas för min bror som fyller år nästa helg. Jag orkade inte vara speciellt social, var helt utmattad och trött så jag sov en stund. Vid 5n ungefär så tog jag bussen in till gullmars och mötte Josefine. Sen gick vi på bion som vi inte fick gå på igår. Vi såg seventeen again och det var grymt bra! Zac Efron var vrålsnygg! Kan inte sluta tänka på när han kom in i en skinnjacka och pilotglasögon *dreggel*. Sen kom jag hemoch chillade hela kvällen. Blev dock lite för sent framför datorn.
 Höhö säääääxy :)
Söndag: Vaknade runt 10 och då hade mormor & morfar dragit hem till Blekinge redan. Jag snackade lite med Flisan och sen så drog jag dit. Vi skulle till IKEA. Haha vi åkte dit med hennes mamma och Emelie (syster). Vi tittade runt en stund käkade mjukglass för 10kr och sen åkte vi hem igen. Nu har jag precis käkat middag och laddar lite för gossip girl.  Hahahah Flisan
PUSS & KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0