Idag

Så var det skola igen. Sovmorgon, sköööönt! Var ju helt utmattad efter helgen så det var skönt att sova en timme extra. Dessutom har vi världens skönaste måndagar, mentorstid, slöjd, lunch, svenska och mentorstid. Hann med bussen som gick halv två och sen så tog jag det lugnt tills träningen började.

Första delen av träningen var jag allmänt irriterad, på typ allt, hehe. Mina måndags träningar brukar vara lite sega. Men sisat delen av träningen blev alla skitflummiga, haha askul. Ida var min Pimp (miss pimp, haha) ochb jag var hennes hora, haha kanske låter lite elakt men det bvar askul! :) Du förstår Ida ;) Sen så började vi sjunga värsta låten, haha kul var det iallafall.

Vi har dessutom bokat för att åka till sports camp 09! Ska bli super. Jag, Hanna och Josse åker på multi, tror det kommer bli kul! Någon annan som ska dit? :)
Dagens outfit
  
*Tights JC
*Klänning Gina tricot
*Väska från marknad i Blekinge (Karlskrona)
*Skärp mammas
*Skinnjacka Carlings
*Skor Skopunkten
P.S. Jag håller på och fixar med bloggdesigen, därför ser det lite konstigt ut. H´Vad tycker ni om den lila färgen? Behålla den gamla färgen/headern eller använda det lila och göra en ny snygg header?

Postat av: idis

haha, yeah ofc. "don't you wish your girlfriend was a FREAK like mee.. dontya?" HAHA skönast med dig mysan :P

Datum: 2008-11-18 Tid: 23:14:17
Blogg: http://ipantulins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0