Patrullkampen

Idag så var det patrullkampen och mitt lag skulle samlas kvart över 9 utanför idrottshallen. Första grenen var i idrottshallen och var att man skulle sparka en fotboll i ringar, jag satt den faktist  förvånasvärt nog. Sen så sa Melker vart vi skulle och sen gick man dit och så var det på alla grenar. Det var 7 grenar sen fick man gå hem. Det var inte speciellt jobbigt eftersom vi gick mellan stationerna ;) Men lite jobbigt blevdet eftersom det var så varmt... En station var uppe på albybacken och det var as jobbigt att gå upp dit. Mitt lag var inte så duktiga, men vi klarade några grenar bra i alla fall :) När det var slut gick jag och Amanda till bussen och åkte hem. Direkt när jag kom hem så duschade jag sen drog jag, mamma och Kasper till Farsta för att köpa lite grejer. Sen skulle Kasper på match i Enskede då gick jag och mamma i globen medans det var samling. Det var typ det, men nu måste jag titta på Desperate housewives...

Sätter in vad vi köpte imorgon...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0