Mys på Notholmen

Josse sov som sagt hemma hos mig och vi vaknade av att Lykke skickade ett sms vid 9.40. Då gick vi upp och käkade frukost. Byggarbetarna var redan där och dom borrade så man nästan blev döv, men Kasper fortsatte att sova. Sen när vi ätit klart så loggade vi in på msn, för Lykke sa att vi skulle det. Vi snackade med Lykke och sen när vi klätt på oss så bestämde Jag, Josse, Lykke och Moa att vi skulle cykla hem till henne och sen kanske bada eller nåt. Vi satt vid datan och körde seterra och sen så bestämde vi att sofia skulle omma dit också. Precis innan hon kom så käkade vi lite lunch och så. Sen när Sofia kommit så bestämde vi att vi skulle cykla till Notholmen och bada och sola lite. Vi cyklade dit och det gick hyffsat snabbt iallafall. Vi gick först och badade och jag var först i ;) Sen så gick vi och köpte isglass och sen badade vi igen. Sen tog vi det bara lugnt solade och badade i omgångar. Det var helt okej varmt i vattnet, svalkande, men inte svinkallt. Sen runt 5, lite senare kanske så cyklade vi hem allihopa. Jag, Josse och Sofia cyklade förbi Moa för jag var tvungen att hämta min mobil och en kylväska som jag lämnat där (eller glömt). Sen så cyklade vi hem. När jag kom hem så satte jag mig vid datorn och sen så käkade vi. Det blev kyckling och ris med currysås, det var ganska gott, men det brukar vara godare :S Annars har jag inte gjort något speciellt.
Vi tog supermånga bilder så jag satte ihop några till en bild...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0