Mina naglar

Det här använde jag mig av:
  
Sen lär du behöva fler topsar och några pads, det kan bli lite kladdigt ;)

Såhär gör du:
1. Börja med att klippa och fila ner naglarna till en snygg längd och så att dom inte har spruckit någonstans. Fila även så att dom får lite glans.
2. Skölj av händerna.
3. Använd dig av tidningspapper som underlägg och häll sedan ut lite av det vita nagellacket på tidningen.
4. Använd en penna som du doppar i nagellacket och sedan målar på nageln. Jag gjorde vanliga enkla blommor när du bara gör prickar som formar en blomma (se bild nedan).
5. Se till så att blommorna torkat innan du målar på genomskilnigt nagellack över blommorna så att dom inte förstörs.
6. När allt torkat och du tagit bort det som kommit utanför så tvättar du händerna och sen är det KLART!

Resultat:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0