En varm Onsdag

Jag gjorde inget speciellt igår som skulle varit kul att läsa om så jag sket i att skriva. Jag solade mest och tittade lite på tv. Sen innan jag gick och la mig så så jag på "just my luck", har typ sett den tusen gånger, men hade ju inget annat för mig och den är ju bra ;) Den slutade tolv ungefär och sen gick jag och la mig. Jag sov ända tills 11 eller någonstans där.

När jag ätit frukost så ringde jag Lykke och det visde sig att hon och en familj skulle till Ällmora och bada och jag fick följa med om jag ville så mamma körde dit mig och sen så åkte vi till Ällmora. Lykke ville inte bada, men jag badade två gånger fastän det var kallt. MODIG! Jag brukar vara lite feg, men jag har bestämt att i sommar ska jag inte vara det! Vi spelade lite kort, solade, kastade lite gris och sånt man kan göra på en strand. Vi hittade en död fisk (eller det var Lykke som såg den först) som låg vi bryggan, den var superstor, har ett kort på den.

Vi åkte hem runt halv 4 för att vi skulle hinna till träningen som började fem. M;edans Lykkes pappa lagade makaroner med korv så bytte vi om och gjorde oss i ordning. Sen körde dom oss till träningen och vi var där tio i fem och vi var först. Efter en stund kom Amanda och sen satt vi och väntade ett tag. Vi tänkte att shit man kan ju inte träna med tre pers! Fast fem över fem så kom Joanna också så vi var fyra hela träningen.

Första nästan en och en halvtimmen så körde vi trampolin till grop. Det gick ganska bra. Jag körde ganska många hel in och fösökte köra halv ut också. Jag var ganska nära men jag klarade det inte. Sen körde vi lite andra volter också. Sista halvtimmen så körde vi trampett. Jag fick skitont i min vad när jag sprang. Jag hade inte känt det så mycket innan eftersom vi bara hoppade trampolin. Jag körde typ två dubblar och sen nån dubbel skruv också. Sen strechade vi sista kvarten och plockade undan.

När vi käkat (äcklig mat) och tagit det lugnt ett tag så cyklade jag och Kasper till alby för han skulle springa och under tiden körde jag mitt program. Sen efter det så cyklade vi hem och nu har vi bara tagit det lugnt.
Nu måste jag gå ner och sova, det är minst 40(mer?) grader här uppe!

 
 Och den döda fisken!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0