Tisdag, onsdag

Hej igen alla som läser, jag har inte haft tid att skriva i bloggen dom här två dagarna. Har varit mycket med gympan, skolan och vännerna och det går ju ändå först. Dessutom är jag såååå himla trött hela tiden och då överdriver jag inte, ska bli skönt med lite lov och få sova ut. Jag tänkte att jag skriver lite om tisdagen och onsdagen (idag) som jag missat ;)

Tisdag:
Då var det skola från 8-2 och vi gjorde inget speciellt, five a side (fotboll) på idrotten, jag sög. Det går helt okej när man spelar lite för sig själv, men på match går det alltid dåligt, haha det är inte riktigt min grej ;) Som jag skrev så är jag trött hela tiden så när jag kom hem så la jag mig i soffan och sov. Eller jag missade min buss så jag kollade lite H&M med mina vänner innan jag åkte hem. Jag hade totalt glömt bort att det skulle vara träning klockan 8, men som tur var så blev jag påmind precis i tid. Gick okej, inte mer. Sen var det snaaaark!

Onsdag: Samma som igår så var det skola från 8-2 (nästan varje dag), fast idag var det styrka/kondition på idrotten istället. Gud vad det var jobbigt, svettades som en gris, men det ska man ju göra! Haha, kanske inte så fräscht dock. Jag hade matte-prov också som gick jättebra! Eller det kändes bra får se hur resultatet blev :) Sen drog vi till H&M igen efter skolan, vi är verkligen stammisar där. Jag hade glömt ledighetslappen hemma (ska till helsingborg och tävla på fredag) så jag fick åka hem laga mat, fixa mig inför träningen och sen åka illbaka med lappen till skolan. Sen gick jag till skolan lämnade lappen, käkade lite mat, köpte julklappar och sen var det dags för träning. Vi körde träningen som om det skulle vara tävling och det gick ganska bra för mig. Har sträckt mig i axeln/skuldran som gör skitont, men det går nog över. Annars har det inte hänt så mycket, ska bara bänka mig framför tv:n och glo på Grey's anatomi.
Tisdagens outfit
   Klicka!
*"Jeans" tights gina tricot
*Kofta H&M
*Skor converse all star
*Linne gina tricot
*Örhängen H&M

Postat av: moa

kan du skicka ett sms till mig har råkat radera ditt nummer hah :) puss

Datum: 2008-12-03 Tid: 21:10:51
Postat av: Svenne

Va ju tur att du fick lite massage på kvällen som gjorde att det kändes bättre i skuldran...;)

Datum: 2008-12-04 Tid: 12:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0