Happy new year!

Jag sov hos Josefine från måndag till tisdag, därför blev det ingen uppdatering och när jag kom hem igår orkade jag bara inte sätta mig ner och skriva. I måndags så drog jag och Josefin in till stan och shoppade lite på mellandagsrean (hehe, igen). Det var helt galet mycket folk, så vi drog till farsta en stund istället. Självklart som den shopaholic jag är så blev det lite nya kläder att ta med sig hem.

Senare på kvällen blev det lite fotboll på st-cupen och sen drog vi hem till Josefin. Hade lite mys med popcorn och film innan vi slocknade. Vi vaknade runt halv 11 och jag ville sova, men det ville inte Josse så hon typ pickade på mig tills jag gick upp, hehe :)

Senare drog vi på bio tillsammans med Hanna. Vi såg yes man, den var faktiskt riktigt bra :) Sen var det bara att åka hem och sätta sig vid datorn, glo tv och sitta och chatta med Hanna, haha vad kul vi hade :) Ingen har bättre humor än vi :D Blev ganska sent så idag vaknade jag typ halv 12 (rekord!) och nu om en stund ska jag hem till Lykke och åka lite skridskor på öringesjön, ha en bra dag, Puss
Måndagens outfit (på kvällen iallafall)
  
Jag vet, jag frös...
GOTT NYTT ÅR!


Postat av: Hanna

my du glömde skriva om den där gubben :$

Datum: 2008-12-31 Tid: 14:07:32
Blogg: http://hsjf.blogg.se/
Postat av: sofia

gott nytt år mysan! saknar dig.

Datum: 2008-12-31 Tid: 14:11:50
Postat av: my

saknar dig också, har typ haft fullt upp hela lovet men vi kanske kan träffas den andra innan jag drar till alperna?:)

Datum: 2008-12-31 Tid: 17:12:44
Blogg: http://mysaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0