Sickla shopping

Josse och jag bestämde, eller pratade om att vi skulle göra nåt idag och så blev det. Vi bestämde att vi skulle bowla i sickla och sen gå och kolla runt lite. Vi åkte in runt 12 och då kom vi dit typ kvart i 1. Bussen stannar ju nästan precis utanför bowlingen så vi gick och bowla först. Det är ju nånting man inte gör så ofta, så det var ju lite kul :)

Vi bowlade iallafall och jag såg skitkul ut, en ganska kort klänning med strumpbyxor och bowlingskor är inte så snyggt bara så att alla vet :) Jag vann och det gick skitbra faktiskt, fick spare eller strike på alla slag utom 3. Fast det gick bra för Josse också. Sen gick vi runt och kollade överallt typ.

Sen blev Josse jättehungrig så då ville jag köpa en sallad, men hon protisterade (stavning?). Det slutade med att jag köpte en sallad och att hon köpte nacho chips och jordgubbar, vilken blandning jag vet. Jag hittade lite smått och gått som jag är nöjd med iallafall.

Vi halv 4 gick vi mot bussen, så att vi skulle hionna till träningen som började 5, det tar ett tag att åka och bussen går inte så ofta. Då åkte vi mot tyresö och kom fram lite tidigt, så vi gick i centrum ett tag innan vi gick in och bytte om och så. Josse skulle på ett fotbollsmöte typ så hon gick dit vid 5 och sa att hon skulle komma efter typ en timme, men sen hann hon inte.

Vi körde bara stationer och styrketräning på träningen och det är ju inte speciellt kul, men det gick väl helt okej. Eftersom  jag hade köpt lite grejer så kunde vi inte åka motorcykel och mamma hade bilen så jag fick skjuts av Tobbe, Frida och Sofia hem istället. Nu på kvällen käkade jag lite, duschade, satte på mig kläder, tog kort på det jag köpt och nu måste jag sova, få in lite rutiner tills skolan börjar...

 
Ingen vidare bild på mig, men vad gör man inte för att ha en blogg med bilder i :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0