Lite om Katrineholm

Det är såhär att jag har varit borta i en vecka på ett gymnastik läger i Katrineholm. Vi åkte dit på fredag morgon och kom hem fredagen efter, vid 8 (på kvällen alltså). Alltid på Katrineholmslägret så brukar vi träna as hårt och typ aldrig vila, men i år så hade dom gjort så att vi hade lite mer fritid. Jättemånga föräldrar hade klagat och dom försöker nog vara lite snälla eftersom måna funderar på att sluta. 

det var lite mindre träning och lite mer tid över till att bada i sjön, bowla och bada i innomhusbadet. Det har varit skitfint väder hela veckan. Det gick ganska bra för mig på gymnastiken. Körde blandannat hel in hel ut, men det var typ det ända svåra jag körde. Det är ganska sunkiga hallar där och typ ingen ansats till gropen så man kan inte köra så mycket.

Det finns inte så mycket mer jag kan skriva, det var kul men när jag kom hem var jag helt slut! Jag kommer skriva lite senare idag också! P.S. Jag och Sara Å kanske kommer åka ner till Hannas landställe i Halmstad på onsdag, hoppas att det funkar!

Alla bilder



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0