Från Halmstad

Hejsan alla ni som läser min blogg, inte så många men ändå :) Jag har inte haft lust eller ork att skriva dom senaste dagarna, men kortfattat så har jag mest varit med mina kära vänner och haft lite kul ;) Haha, låter lite gammalmodig. Nu är jag iallafall i Halmstad hos min kompis Hanna på hennes landställe. Sara Åkerlund är också här

Vi har haft det as kul än så länge. Jag och Sara flög hit igår klockan 9 gick flyget. Saras föräldrar och Sara såklart hämtade mig klockan 7 så jag var tvungen att gå upp klockan 6, gäääsp! Var verkligen as trött, men blev lite piggare senare på dagen. När vi om fram till Frösakull så cyklade vi lite tandem cykel och sen så cyklade vi till strandem och badade ite. Det var varmt fastän det var havet.

Sen cyklade vi till Riccardos och köpte italiensk glass, fanns massor med sorbe, mumms! :) Vi badade en gång till lite senare. Idag har vi åkt in till stan och gick runt och tittade lite. Jag hittade massor av snygga kläder, fast är som sagt pank. Kommer att skapa en ny kategori där ni får se vad jag hittat, men inte köpt.

Klockan halv två så åkte vi buss hem. Sen var det os invigning och snacka om att kineserna måste ha tränat. Det var as komplicerade saker dom gjorde. Ikväll så blir det bio, sex and the city och kanske ett kvällsdopp efter det :)

Några bilder
 
 Hare bra! puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0