...

Man har faktiskt problem med att hitta på rubriker ibland ;) Moa och jag var tvungna att gå upp halv 9 idag eftersom träningen började halv 10. Vi var lite sega, men det var ju bara att gå upp och käka frukost och sen byta om. Vi fick skjuts av hennes pappa och vi kom nästan precis i tid :) Vi har alltid en timme dans på lördagar och sen vanlig träning (gymnastik för er som inte vet).

Och nu har Maria fått för sig att vi ska springa en stund varje lördag för att få bättre kondition. Det var ju inga problem, eftersom vi har sprungit lite i sommar ;) Vi sprang inte så långt, men Jag, Josse, Lykke och Carro kubbade hela vägen så det blev ju lite jobbigt ändå.

Sen var det träning i tre timmar till, efter dansen alltså. Det gick väl inte så bra, eller okej, vi körde inte så mycket svåra volter. Pappa kom och hämtade mig på motorcykeln när träningen var slut. Jag ringde ingen eller så för jag var ju iväg hela igår och ska ju med Hanna imorrn så kunde lika bra ta det lite lugnt idag.

Köpte två tidningar i centrum och lite godis såklart! ;) Nu ska jag se på den nya filmen "Camp rock". Får se om den är bra. Jag kollade i mammas garderob lite idag och hittade en söt rosa skjorta (inget kort på den) och ett jättesnyggt skärp :)
 
Har alltid velat ha ett tjockare svart skärp så det var ju perfekt! :)

Postat av: eschlajna

din blogg var juh jätte fin!

Datum: 2008-08-30 Tid: 21:20:48
Blogg: http://eschlajnas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0