Ältafestivalen

Idag var det dags för lördagsträning igen. Började halv 10 som vanligt och jag var skittrött fastän jag gick och la mig vid typ 10 igår. Vi hade sedan träning i 4 timmar och sista timmen hade vi ett friskis pass också :/ Jobbigt, jobbigt, men man lär ju inte bli tjock iallafall och det är ju bra :)

Jag hade inte planerat något till eftermiddan, men efter nån timme så frågar Hanna om jag vill va med henne och Moa. Moa skulle sova där för dom två, jag och alex(andra) skulle gå på grönan imorrn, men jag fick inte slösa mina pengar för päronen :( Fast jag kom dit och var bara där på kvällen.

Det var typ ältafestivalen så vi gick dit och kollade. Det var inget speciellt där, man kunde rida små hästar, hoppa hoppborg, köpa godis, en loppis, musik, typ rockband och lite sådär. Vi gjorde så mycket av sakerna, men vi hade kul ändå :D Alex kompis Lovisa var också med, jag har träffat henne innan när vi var på grönan förut så vi kände typ varandra.

Hon e snäll :) Vi var en stund hemma hos alex också och spelade lite gitarr, alex och Lovisa är jätteduktiga, men inte vi andra :) Åkte lite på Hannas ripstick (nästan som en skateboard, fast man vevar för att komma fram, skitkul), jag sög när vi åkte i halmstad, men nu gick det mycket bättre. Klara att åka ganska långt och att komma upp själv och det var typ tredje gången jag åkte i hela mitt liv :)


Pappa kom och hämtade mig vid 10 och nu kollar vi på en film och tar det lite lugnt, snart ska jag väl sova är faktiskt trött. Glömde nästan att skriva att när vi var nere på festivalen så fanns det ju en loppis och där så fick vi välja varsitt skärp. jag var självklart den enda som kollade och jag hittade ett jättesnyggt i en fin färg, visar en bild :)

 
Fick inga bilder på Alex och Lisa
 
Älskar färgen och jag fick det gratis *STOLT*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0