Onsdag 13/5-09

Och snart SOMMARLOV! Wohoo :) Aja tillbaka till nuet. Idag så gick jag i skolan som vanligt från 8 till ungefär 2. Det var helt knäpptyst (okej, nästan) på alla lektioner efter vårt lilla "krismöte" igår. Fick ju mycket arbete gjort iallafall. När skolan slutat så gick vi mot centrum och titta där en stund innan jag tog bussen hem, fick även sällskap av Olivia. När jag kom hem så var det bara chill framför datorn innan jag drog iväg tillö träningen. Kom precis hem från en helt okej träning och nu är det bäst jag drar ner från datorn annars blir man väl halshuggen snart haha :) PUSS! 
 Jag & Moa :)

Postat av: Moa

Lite skillnad på handen och ansiktet i färg, hehe :)

Datum: 2009-05-14 Tid: 15:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0