Sammanfattning

Hej igen bloggen, kände att det var dags för uppdatering eller vad säger ni hehe? Jag skriver lite om vad som hänt dom dagarna jag inte skrivit.
Fredag: Så gick jag i skolan, en helt vanlig dag frånsett att vi fick två timmars sovmorgon, skööönt! När vi slutat så åkte jag hem och sen åkte jag och mamma in till stan för att titta runt lite och sen gå på bounce. För er som inte vet så är Bounce en dansgrupp (eller vad man ska säga haha) och dom hade en danshow. Showen var grym! + vill man se lite snygga killar med supersexiga kroppar så bör man gå dit höhö ;) Sen kom pappa och hämtade oss och så blev det lite dator och sn hopp i säng.

Lördag: Bara att stiga upp och göra sig redo för träning som började halv 10, tiden då jag är som piggast! HOST HOST...  Eftersom jag var så sjukt trött så gick hela träning piss. När träningen (äntligen) var slut så drog jag hem duschade/sminkade mig och gjorde mig iordning sen drog jag hem till Flisan. Vi tog det lite lugnt sen så åkte vi hem till Louise och träffade lite folk där. Efter ett tag drog vi hemåt käkade, lite middag (haha vid 9), datorn och sen satte vi på en film. MYYS! Tyvärr blev det rätt sent...
 Flisan i sin nya snygga klänning :)
Söndag: Jag hade ställt larmet på nio men stängde av den direkt när jag hörde larmet och sov en timme till. Jag skulle nämligen in till stan med Josefine och ville åka in så fort som möjligt. Felicia hade inte äns vaknat när jag sa hej då och drog haha ;) Det blev lite strul med bussarna så jag och Josse möttes i centrum och så åkte vi tillsammans in tillstan. Vi gick runt lite på drottninggatan/sergelgatan och runt där och sen käkade vi lite (mycket?) pizza. Sen så gick vi och såg Marley and me på sergel. ÅHH DEN VAR SÅ BRA! Verkligen jättesöt film, fällde en liten tår där! När jag kom hem så somnade jag lite till och från och gick och la mig supertidigt.

Måndag: Dags för skola igen, whoho (not?). Fast som tur är har vi alltid dom skönaste måndagarna. Började 9 och slutade halv 2. Efter skolan var det chill innan det var dags för träning. Tävling på lördag ju :/ Sen var det hopp i säng!
Tisdag: Ja idag så var jag så sjukt trött på morgonen, snoozade så länge att jag höll på att missa bussen! Men som tur var hann jag precis men fick sitta andfådd hela bussresan ungefär hahah :D Vanlig skoldag och efter skolan gick vi först till centrum och köpte lite grejer till DUNK OCH FRUSET imorgon (ni får veta vad det är imorgon) och sen drog vi hem till Moa. Jag skulle låna en tröja av henne och sen chilla lite där. När dom drog iväg till sin träning så kom mamma och så åkte vi till farsta för att köpa det sista. Sen blir det middag/chill/lite tv och sen soooovaaa!
Det var det! Imorgon kommer ni får se en fiin men lite speciell outfit ;)

Postat av: Anonym

Skönt med lite uppdateringar, ser fram emot morgondagens outfit :)

Datum: 2009-03-31 Tid: 21:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0