Helg

Det har blivit lite av en vana att inte skriva på helgerna, jag hinner helt enkelt inte. Nu kommer det iallafall en uppdatering för hela helgen.
Fredag: Så gick jag först i skolan hela dagen (som jag kanske redan sagt) och sen tränade jag från 4-6. När träningen var slut så fick jag och Flisan skjuts hem till mig. Vi duschade, käkade och klädde på oss/sminkade oss och sen körde pappa oss hem till Amanda. När vi kom dit så var redan Steffi och Carro där så vi gick upp mot alleplan och köpte godis (massvis höhö) och hyrde the grudge. Sen satt vi och glodde film och hade det supermysigt! Sjukt läskig fimen var, haha Felicia låg typ på mig ;) När vi (jag och Felicia) sen åkte hem och skulle sova på min vind (inredd) så höll vi på att skita på oss. Men vi klarade att sova utan mardrömmar iallafall ;)
 
Lördag: och dags för träning -.- Inte riktigt tillräckligt pigg för det en lördagsmorgon men men vi gick dit. När träningen var slut så åkte jag hem, duschade och gjorde mig iordning. Sen åkte vi hem till mitt kusinbarn, Melker, som fyllde tre år (GRATTIS!). Vi var där i några timmar och åkte sedan hem. Direkt när vi kom hem började jag att packa grejer och fick skjuts hem till Felicia (haha igen). Vi gick och käkade pizza och sen gick vi hem till Nathalie och tittade på melodifestivalen. SKANDAL att operasångerskan vann, hon sög ju! Sen gick vi hem glodde lite film och slockande nästan direkt.
  
Söndag: Så vaknade vi av ett härligt samtal från min pappa, haha. Så vi gick upp käkade frukost och allt annat man gör när man vaknar. Sen tog vi lite bilder, chillade grymt och tittade på tv. Blir nog bio idag med Moa, Josse och Hanna. Skriver ett till inlägg senare ikväll, ha en bra söndag! PUSS
 

Postat av: Anonym

Melker var så glad över att ni kom på hans kalas!

Datum: 2009-03-15 Tid: 18:39:35
Postat av: Anonym

Verkar ha haft en aktiv helg.

Datum: 2009-03-15 Tid: 22:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0