Från igår

Det blir lite gles uppdatering nu förtiden men jag hoppas ni fortsätter läsa ändå! Igår så gick jag i skolan hela dagen, där ingenting kul hände. När vi väl hade slutat så följde jag med Moa hem och satt och chillade en stund där. Sen blev det en liten rush till bussen och så åkte jag vidare till Amanda, i öringe. Vi skulle färga hennes hår blont. Hehe det gick väl sådär. Blev mer gult än blont och mer randigt än jämt, men annars superfint haha! Fast hon åkte och köpte ny brun färg så nu ser det bra ut igen, haha :) Jag fick skjuts av mamma hem och så käkade vi middag och jag gick och la mig redan vid 8, skönt som tusan!
'



Dom bilderna får vi bjuda på!

Postat av: Moa

Men vad lägger du ut för fult (på mig)hah du ska nog få igen det snart :O <3

Datum: 2009-03-12 Tid: 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0