090321

Vi hade ställt klockan på 8 (cirka fyra timmar för tidigt!?) och det var bara att stiga upp eftersom det var träning. Halv 10 började den och slutade halv 2. Gick apdåligt, trött som fan. När träningen var slut fick jag skjuts hem och gjorde mig i ordning och sen åkte jag och mamma till sickla för att shoppa och gå på bio. 

Vi hittade massor av grejer och käkade en god middag innan vi såg filmen "en shopoholics bekännelser". Passar perfekt när man har köpt lite för mycket haha :) Filmen var bra. Nu sitter jag här hemma och är supertrött, dags att sova God natt! 
 Det här hade jag på mig i fredags i skolan ;)
Allt kommer från gina tricot

Postat av: sofia

cooooooooooooooolt my :)<3

Datum: 2009-03-23 Tid: 09:59:04
Blogg: http://sofiaeriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0