Lite om mig

OM MIG;
Namn:
My Andersson
Ålder: 13 år
Familjemedlemmar: Mamma, pappa och bror
Pojkvän/Flickvän: Nej :(
Husdjur: Nej :(
Boende: Tyresö, radhus :)

(PERSONLIGHET) JAG ÄR;
Blyg: Ibland ;)
Smart: Geni :) haha ibland
Långsam: Hehe sometimes
Stressad: För ofta :/
Tålmodig: Nej, verkligen inte
Djup: Nej, det kan jag inte påstå
Öppen: Jaa :)
Ärlig: Oftast
Positiv: Tyvärr nej
Kär: Nej
Rolig: Hmm ibland så ;)
Ansvarsfull: När jag själv vill

(VÄNSKAP) JAG HAR;
Svikit en kompis:
Jaa, har nog de flesta
Förlorat en bästa vän: Hmm kanske?
Sagt att jag älskar en kompis: Många gånger
Sovit med en killkompis: Nej
Sovit med en tjejkompis: Självklart
Pussat en av samma kön: Ja
Strulat med en kompis: Nej
Haft sex med en kompis: Ja, haha nej?
Slagit en kompis: Många gånger haha :)
Berättat hemligheter: Ja

(KÄRLEK) JAG HAR;
Blivit sårad: Antagligen någon gång
Haft stadigt förhållande: Nej
Tagit någons kille/på-g-kille: Nej
Krossat någons hjärta: Hmm, hoppas inte det?
Gett någon ditt hjärta: Nej
"playat": Aldrig
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej
Varit otrogen: Nej

(FAVORITER) FAVORIT;
Låt just nu:
"You're gonna go far kid"
Pryl: Min kära Iphone ofc!
Förälder: Kan inte välja
Film: "Benjamin Buttons otroliga liv"
Bok: "Gömda", "Linas kvällsbok" har massor?
Händelse: Svår fråga?
Lärare i skolan: ?
Plats: Gillar alla platser :)
Frukt: Vindruvor såklart

(ÖVRIGT) JAG HAR;
Sytt: Ja, cooling va? :)
Opererat mig: Ja
Cyklat omkull: Klumpig som jag är, Ja
Monat: Nej, det måste vi göra haha :)
Sjungit i duschen: Gång?
Hoppat bungyjump: Nej
Kallat någon hora: Ja
Satt mig på en humla: Nej
Fobi för något: Jaa sånna där äckliga insekter som flyger haha :)
Sett någon dö: Nej
Varit på begravning: Nej
Sagt att jag hatar någon: Ja, förlåt mamma och pappa ;)
Bytt ut mjölk mot vatten i mjölkpaketet: Nej, varför skulle jag göra det?

LIVET;
Svart eller vitt:
Svart
Rött eller blått: Rött, red stands for love :)
Skriva eller tala: Tala
Vatten eller cola: Cola lätt!
Nagelbitare: Nej
Mobil eller mp3: Alltid mobil
Snygg eller charmig: Någon charmig snygg kille kanske:) 
Kille eller tjej:
 Det beror på ;)
Lösgodis eller choklad: Lösgodis såklart, då kan man ju ta choklad också daa? :)
Tjej- eller killkläder: Mest tjej lite kill :)
Film eller serie: Både och
Festa eller softa: En soft fest :)
Cider eller öl: Cider
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: Olika varje helg
Ljus eller lampa: Va?
Övervikt eller undernärd: Vill helst vara normal ;)
Frukt eller grönsak: Frukt
Kärlek eller vänskap: Vill ha båda men just nu vänskap :)
Pappas eller mammas mat: Förlåt mamma men pappas ;)
Bio eller hemmakväll: Kul att variera lite kanske?
Samvete eller egoist: Det beror på :)

17 saker om mig:

1.Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Ja

3. Är du uttråkad? Hehe lite
4. Är du ledsen? Nej då :)
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Jaa, haha nej?
7. Är du full? Nej
8. Är du en cooling? Klart jag är ;)
9. Är du från Irland? Hahah nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Japp
11. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Kanske :/
12. Har du nånsin blivit sårad? Ja
13. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja :)
14. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för personen? Ja
16. Har du haft en hemlig beundrare? vet inte kanske ?
17. Är du kär? Nej inte just nu
18. Vill du gifta dig i framtiden?  Klart jag vill :P

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek med lust :)
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund, snälla ge mig en pappa (a)
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Flera riktigt bra kompisar tror jag :)
5. TV eller Internet? Internet med tv:n på :)
6. Coca-cola eller Pepsi? Cola lätt!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Olika
8. Pengar eller lycka? Pengar är lycka? Hahaha där fick jag till den!
9. Dag eller natt? Både och
10. MSN eller mobil? Mobilen

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? Ja, eller inte själva benet utan armen ;)
3. Gjort nåt du ångrar? Ja
4. Hoppat Bungee Jump?  Nej
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja
6. Ätit en hel tårta? Nej, måste kanske testa snart :)
7. Gjort bort dig offentligt? Hahah för många gånger
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? Sålde mina kaniner, hehe
10. Velat försvinna? Nja, kanske

10 övriga frågor
1. Vad såg du på tv sist? Har inte tittat på tv idag (än) *stolt*
2. Vems blogg läste du sist? Moas faktiskt :)

3. Vad åt du sist? Jag käkade ett äpple
4. Vem pratade du med sist? Kasper
5.Vem ringde du sist? Pappa
6. Vem messade du sist? Moa
7. Vad läste du sist "bok"?  "Stella och Sbastian" Började idag
8. Vem pussade du sist? Hahaha Moa :)
9. Vem kramde du sist? Carro och Flisan tror jag :)
10. Vem bjöd du sist på något? Carro och Felicia
11. Vad köpte du sist? Mat



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0