Hela veckan

Hej igen alla som läser, det fick bli en liten "bloggpaus" den här veckan. Har haft fullt upp med både skola, vänner och träning så jag har helt enkelt inte orkat. Skriver här vad jag gjort sedan jag skrev sist den 29/1.

Fredagen den 30/1:
Så gick jag i skolan som vanligt. Körde flaggan på idrotten mot 6:orna och torskade, jag vet vi skäms. När vi slutat så åkte jag och Josse till träningen i dalskolan. Vi var bara där i en timme för sen så skulle vi till Olivias tjejmiddag. Så vi gick hem till Josse och duschade, klädde på oss och gjorde oss lite fina ;) Sen var det tjejmiddag hela kvällen med god mat och lite tjejsnack :) Kom hem vid elva, tolv ungefär. Sen var det bara bums i säng.
  
Lördagen den 31/1: Det var bara till att kliva upp och gå på träningen som började halv 10. Sjuukt trött! Sen tränade vi i 4 timmar, till halv två. Efter träningen följde jag med Flisan hem. Vi duschade och gjorde oss i ordning sen kom Jossan dit också. Vi drog ut och åkte skridskor, hehe det gick inte så bra. Åkte på någon liten sjö i strand. Den höll typ på att spricka + att vi hade världens sämsta skridskor. Efter ett tag drog vi och köpte lite (mycket?) godis. Josse drog hem efter ett tag och då käkade vi god middag, badade bastu, kollade på film och bara hade det lite mysigt :) Sen så soov vi.
  Flisan har kul?
Söndagen den 1/2: Vaknade jag grymt tidigt, som vanligt när jag sover hos andra. Vi tog det lugnt, satt mest vid datorn. Sen så bokade vi biljetter till filmen "i taket lyser stjärnorna". Ida följde med också. Käkade lite mat och köpte godis innan vi gick in i salongen. Det var verkligen en sevärd film! Efter filmen så begav vi oss hemåt för att sedan gå och knoppa.

Måndagen den 2/2: Hände det ingenting kul, tror jag? Eller jag hade ju min skönaste skoldag på hela veckan, knappt några lektioner alls :) Efter skolan åkte jag hem och bara satt (låg) och glodde tv till klockan var 5 då det var träning.

Tisdagen den 3/2:
Skola från 8-2, som vanligt. Helt okej skoldag, var jätteduktig på innebandyn *stolt*, haha eller jätteduktig för att vara mig :) När skolan var slut så skulle jag och Josse träffa Flisan och sedan åka in till stan. När vi väl var inne i stan så träffade vi Amanda och Alex och hennes kompis Mikaela. Vi gick runt och tittade lite och sen så tog vi en fika inne i gamla stan, mysigt :) Sen kom jag hem, middag och sen hopp i säng!

Onsdagen den 4/2: Skoldag helt som vanligt och sen på idrotten så var det BEEP. Usch vad det är jobbigt, orkar inte förklara vad det är men jag fick tiden 10.02, vilket är väldigt bra om jag jämför med mig själv. En sekund bättre än moa *stolt* haha :) Moa följde med mig hem. Vi chillade en stund och sen tog vi bussen, jag till min träning och hon åkte hem. På träningen så kom let's dance Tobbe dit. Ni vet han som är blond och dansar med den tjocka tanten? Han skulle iallafall ha dans med oss en stund. Kul :)

Torsdagen den 5/2:
När skolan var slut så träffade jag Flisan. Vi åkte till farsta för hon skulle ta hål i örat. Det var typ det vi hann, sen kom hennes mamma och körde hem oss. Gick och la mig tidigt, så skönt!

Fredagen den 6/2:
  Skola från 8-2. Åkte hem, sen körde mamma mig till träningen i Dalskolan. Dans från 4-6. Efter dansen så följde jag med Amanda hem. Duschade och klädde på oss, käkade jättegod mat. Sen så drog vi hem till Fanny och hade en jättetrevlig kväll. Pappa kom och hämtade mig, eftersom dom envisats så j****gt med att jag skulle sova hemma. Det här hade jag på mig
 
Lördagen den 7/2:
Som alla andra lördagar så var det dags för träning. Vem är pigg halv 10 en lördag liksom? Var en ganska sunkig träning, hade ingen kraft, energi, lust eller någonting. Efter träningen så fick jag skjuts av pappa hem. Jag duschade och sen så åkte jag, Kasper (bror) och pappa till farsta för att köpa födelsedagspresent till mamma som fyller år på måndag. Jag var även tvungen att köpa en vanlig svart baströja. När vi var klara så skjutsade pappa hem mig till Flisan. När jag kom dit så sminkade jag mig och bytte kläder. Vi kunde inte hitta något att göra så vi tråkade mest hela kvällen, drog hem halv 10. Jag var så sjuukt trött! Tror jag gick och la mig kvart över 10? haha :)

Söndagen den 8/2:
Planen var ju att jag, Moa och Sofia skulle åka skidor i flottsbro men det blev inte så. Jag bjöd med Josse och Hanna så att vi kunde åka alla 5, men Moa kunde typ inte och då blev det så att Sofia inte heller följde med. Hur som helst så blev det så att bara jag, Josse och Hanna åkte skidor i flottsbro. Vi hämtade upp dom runt 9 och sen så åkte vi i några timmar och sen fick vi skjuts hem av Hannas pappa. Nu är jag helt slut, inte haft en ledig stund hela helgen men det tycker jag bara är roligt :)
Det var allt, längsta inlägget i världshistorien? Hoppas ni också haft en bra vecka ;)

Postat av: Pappa

"Lördag?"

Datum: 2009-02-08 Tid: 18:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0