woohoo i'm back!

Ja, jag vet jag suger men jag har inte haft varken tid eller ork att sätta mig och skriva. Dessutom har mitt liv inte varit speciellt intressant heller, hehe. I helgen var iallafall jag och mitt gymnastiklag och tävlade gymnastik JSM i Lund. Det gick helt åt helvete. Vi trillade alldeles för mycket och gjorde småmissar här och där så det blev ingen finalplats den här gången men på USM då jävlar då blir det guld!
Lägger in en bilder istället för att skriva massa strunt ;)

Förträning fristående ;)

Postat av: ida

nämen, vem är hetingen i mitten ? (a) XD <3

Datum: 2009-04-29 Tid: 17:23:06
Postat av: my

jag vet inte riktigt men det var en jävla babe! haha :) <3

Datum: 2009-04-29 Tid: 21:00:10
Blogg: http://mysaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0