Trött?

Klockan är 8 och jag är redan trött! Jag ska väl lägga mig och titta på lite tv innan jag sover. Hursomhelst så var det skola idag som vanligt, från 8-14. Fast vi väntade på Josse och Moa så vi gick från skolan 14.40. Jag och Sofia satt i bibblan och läste sexböcker, haha skitkul :)

Jag och Josse skulle göra någonting så vi drog hem till henne. Vi har börjat sälja jultidningar som dom äkta töntar vi är :) Haha, vadå jag är ju bara 12 :) Men jag är seriöst i desperat behov av pengar, så vad gör man inte. Det gick fan bra, vi fick lite sålt. Pappa kom och hämtade mig 6 och sen blev det kebab till middag. 

Kollade lite på epic movie nyss, den är fett skön, men egentligen är den as dålig ;) Nu ska jag väl surfa runt lite och sen blir det bara att sova! Puss 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0