shopping, shopping, shopping

Skola som vanligt idag. Slutade vid 2 och började 8. Det ända som skilde sig från det vanliga var att vi körde lacrosse på idrotten, nere på bollmoravallen. Det var askul, hade aldrig splelat det förut :) Alltid kul att pröva något nytt.

Annars var det bara vanliga ämnen. När jag slutat så ringde jag mamma och hon kom och hämtade mig för vi skulle till blandannat söder och köpa/kolla på lite kläder. Vi ställde bilen vid globen (två timmar fri parkering) och sen tog vi tunnelbanan till slussen och gick hela götgatan.

Vi kollade även vid ringen (skanstull) och sen när vi hämtat bilen kollade vi även i farsta. Jag hittade ganska mycket, jag visar i ett nytt inlägg. Jag har lite svårt att bestämma vad jag ska ha imorgon på skolfotot bara :/ I farsta blev det lite thai mat till middag och innan vi körde hem så köpte vi lite glass på lidl.

Så nu har jag provat kläder och käkat sorbe, mumma! Fast just nu kollar jag på step up, har hört att dom ska vara bra men har aldrig sett varken 1:an eller 2:an.
 MUMS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0