Lite dålig uppdatering

Jag vet, har inte hunnit och orkat bloggat på två dagar nu. Det blir inte så mycket tid över nu när skolan och allt börjat. Idag var en helt vanlig skoldag, inget speciellt hände. Efter skolan så kom mamma och hämtade mig och Kasper (bror) och körde hem Kasper och sen åkte vi till Farsta för att shoppa lite :)

Vi tittade runt lite och jag hittade ett par chinos och två par jeans. Ett par baggy och ett par stuprör, båda jättesnygga! Vi hittade allt på Gina  tricot så det blev inte så jättedyrt. Jag visar lite bilder på det sen ;)

Nu är jag hemma och sitter hä och läser lite bloggar. Är vrålhungrig, dags att käka nåt nu!
Vad tycker ni om den nya bloggdesignen, själv gillar jag den jättemycket! Det enda jag har kvar är att ändra färg på den lite ipoden där nere ;)


Var bara tvungen att lägga in en bild på kungsträdgården när träden har blommat. Hittade den på nätet, från en tjejs blogg. Lite komiskt att det var en rosa tant där också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0