Lite dålig uppdatering

Ja, som rubriken säger så har jag inte hunnit med att skriva i bloggen, men jag gör ju det nu :) Anledningen att jag inte skrivit är att jag sov hos Lykke igår och jag ficm inget tillfälle att skriva där. Hursomhelst så var det träning från
9.30-13.30. Jag och Lykke bestämde att jag skulle sova hos henne på träningen, så när jag duschat och käkat och så så körde mamma mig dit.

Vi gjorde inget speciellt, kollade på en film, spleade lite guitar hero och så. Lykkes föräldrar var på en 50-årsfest så vi var ensamma hemma tillsammans med hennes syrra och hennes kompisar. Dom skulle ut sen (18år) så dom var lite sådär halvfulla efter förkröket :) Haha, dom satt typ och sjöng ashögt och jag och Lykke bara satt där :)

Vi var ganska trötta så det blev att gå och lägga sig tidigt. Som vanligt när jag sover över hos någon så vaknar jag ganska tidigt och Lykke ärr ju så himla morgonpigg (inte jag :/ ) så vi gick upp ganska tidigt och käkade frukost. Vi tittade lite på tv och sen fick jag följa med och spela lite golf, bara slå ut alltså. Det är så himla kul att spela golf, jag och pappa ska kanske börja, förhoppningsvis :)

Det gick ganska bra för att vara andra gången i mitt liv jag spelar. Blev lite fika efter det och sen så åkte vi till sickla för att dom skulle lämna in en dator och sen körde dom hem mig. Bakade lite äppelpaj med mamma sen, mums! Jag älskar verkligen äppelpaj med vaniljsås!

Inget mer att berätta, ha det bra, puss!

                                             Kan det bli godare?
                                                (bild från google)

Postat av: Anonym

vill oxå börja med golf xD

Datum: 2008-09-21 Tid: 22:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0