Igår

Sov över hos Lykke igår och hon hade inte någon dator som fungerade så det blev inget bloggande då. Igår var det skola som vanligt, men vi hade skolfotografering :/ Jag blir alltid så ful, men man får väl hoppas på det bästa. På irdotten slog vi 6:orna så hårt på brännboll. Ärligt talat så är dom inge bra :S

När vi slutat (kvart i tre) så skjutsade jag Josse på cykeln hem till henne och vi käkade lite innan träningen. Jag hade med mig träningsgrejerna, men mamma kom och lämnade dom andra sovgrejerna sen. Josse bor ju så himla nära dalskolan så vi kunde ta det lite lugnt.

Gick väl okej på träningen, men jag och Amanda hade lite kul när vi snackade om han som ställde upp i simning i Parolympics (stavning?) och som bara har en arm. Tycker såklart synd om honom, men vi skämtade om hur han kunde simma. Så jävla kul, ni skulle skrattat om ni  var där :)

Sen var det bara att cykla hem till Lykke, men eftersom hon var ensam hemma och vi inte orkade laga mat så köpte vi pizza, mums. Sen blev det bara en film (wimbeldon, var faktiskt bra) och tog det lugnt. Vi var så trötta så det blev att gå och lägga sig tidigt. Och idag var det träning igen, men skriver om det i ett nytt inlägg :)
 
 Då fick ni se viliken outfit det blev också ;) Älskar den där rosa/lila korta koftan, så himla söt och skön! Moa tog bilderna med sin telefon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0