Idag

Var det som sagt träning från halv tio till halv  2. Lite segt och inte sådär jättekul, men det gick okej. Fick till några bra hopp iallafall. Jag och Lykke hade ju cyklat till träningen, men mamma stoppade in cykeln i bilen och så fick jag skjuts hem. Sen var jag tvungen att skynda mig för vi skulle iväg och titta på min morbrors typ fartyg eller vad man säger.

Det är så att han bor i Blekinge (likaså min mormor och morfar och några kusiner och så) och dom va i en hamn här i Stockholm och då är det ju såklart att vi kommer och hälsar på. Det va nästan värsta krigsfartyget som  hade några kanoner och massa sånt. Och en vakt stog där med en k-pist. Jag var fan asrädd. :S

Eftersom min Morbror (Magnus) är Chef (kapten) på båten så fick vi guidad tur och kolla på allt. Lite läskigt faktiskt. Fast det var ashäftigt med alla grejer. Jag skulle alrdig klara att jobba med något sånt :/ Och alla hade sån respekt för Magnus bara för att han var chef, "chefen, är det okej om jag tar med någon och visar runt?" haha så ovant att se honom i värsta kostym och hatt och allt sånt. Väldigt stilig! :)

Sen när vi var klara där och sett allting och sagt hej då så åkte vi med bilen till söder och käkade en jättegod middag på pizza hut. Jag tog en Hawaii med extra räkor till, kan inte blir bättre :) Vi hade köpt biljetter till Patrick 1,5 så den gick vi och såg på Victoria när vi ätit klart och köpt godis och sånt.

Gud vad den var bra! Verkligen en toppenfilm. Alla i hela salongen skrattade :) Har du inte sett den, se den! Sen tog vi bilen hem och nu sitter jag här och bloggar :)
 
DAGENS OUTFIT Förlåt för att bilderna är så suddiga :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0