27/9-08

Josefine har precis åkt härifrån och nu blir det bara lite TV och sen att sova. Idag var det träning från halv 10 till halv 2, seeeegt! Josse va och Spelade fotboll så hon var inte på träningen (dom vann med 1-0 mot boo), men vi bestämde via telefon att vi skulle göra något. När jag var klar så hämtade vi upp henne och sen åkte vi till farsta för att köpa present åt pappa som fyller år i morgon.

Vi hittade det vi skulle köpa och sen begav vi oss hem igen. Jag har laddat in lite nu filmer i min telefon så vi kollade på "Made of Honor" (tror jag den heter). Den var faktiskt bra! Vi spelade lite basket, käkade hemgjord pizza, tittade på tv och lite så. Sen vid 8 så cyklade vi bort till gungan vid Kamomillgränd, haha det var kul :) Vi var typ asrädda, det var ju skitmörkt!  Hahaha, ibland måste man få vara lite omogen :)

Jag tänkte lägga in ett asgott recept på äppelpaj, från min mormor som är asgott! Och med vaniljsås kan det inte bli bättre! MUMS! Har inte så mycket mer att skriva, Ha en bra kväll! Puss
 
 
Heta bilder, vi vet :)
Inget smink, världens fulaste hår och inte dom hetaste kläderna, skidjacka och Crocs :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0