25/9-08

Som vanligt så var det skola idag från 8 till ca 2. Inget mer att skriva om det. Jag, Olivia och Josse skulle göra något efter skolan, men eftersom Josses grupp slutade senare än oss så åkte jag och Olivia hem till henne först. Vi spelade lite fotboll på studsmattan, eller en skjuter och en räddar, fett kul :) Sen tog vi 73:an från Masten och så hoppade Josse (Moa och Ceder också) på vid centrum och så åkte vi hem till henne.

Vi gjorde inget speciellt, tog det lite lugnt, glodde tv, käkade pannkakor och så ;) Josse och Olle skulle ha träning vid 7 så vi tog bussen dit och mötte ceder där också. Påvägen till deras träning ringde jag pappa och han kom och hämtade mig. Nu sitter jag och trixar med telefonen, den krånglade lite med minnet och så, försöker lösa det på något sätt ;) Tror det fixar sig. Jag hade tagit massor med bilder, men dom försvann när jag fixade med telefonen, men tänkte att jag lägger in några andra bilder från sommaren och så istället! :)
 
  
 
 
 Haha, alla minnen med er (även ni som inte finns med på bilderna) är oslagbara, älskar er av hela mitt hjärta <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0