Västerås 08

Dålig uppdatering i helgen pågrund utav ett helg läger i Västerås. Vi hade kul, lärde mig inte direkt något nytt, men det var kul ändå. Vi åkte på lördag morgon vid 9 och kom fram vid cirka 11. Vi käkade lite mat och sen tränade vi i en evighet känndes det som, men det var till halv 6 ungefär fast med frukt paus och sånt.

Dusch, käk och sen på kvällen spelade vi disco bowling. Jag VANN! :) Hihi, som den tävlingsmänniska jag är. Vi spelade lite maffia, orkar inte förklara vad det är, och sen gick vi och la oss vid ungefär 11. Nästa dag var det träning igen och sen vid två åkte vi hem. Stannade vid Sveriges största godisaffär också, över 500 sorter grymt! Smaskens. Sen var jag tvungen att skriva värstan recensionen på kvällen.
 
 
Vi sov i en scoutstuga :)

Postat av: angelica

å va ja saknar er!

Datum: 2008-10-15 Tid: 08:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0