Tråkigt

Har inget speciellt kul att skriva, men idag var det en vanlig skoldag från 8-14. Soft baseboll på idrotten, ni skulle sett vilken jäkla lyra jag tog! Typ vred handen och tog den bakifrån, skitsnyggt, men bara tur dock :P Efter skolan gick jag och Sofia till centrum och tittade lite. Vi mötte Ceder (Jessica) så hon följde med också. Sen tog jag bussen hem.

Josse och dom andra i Grupp 1 slutade senare än oss så Josse kom hem till mig när hon slutat. Vi försökte sälja lite jultidningar, men Josse tycker allt är så "pinsamt" så det blev inget solt, tyvärr :( Nån som vill köpa? :)

Lär inte bli så mycket mer idag, förutom lite tv tittande. Min kamera har inget batteri och jag hittar inte laddaren, därför blir det lite ont om bilder :/

Jag vill sååå gärna ha en hund och vi snackade lite om det. Pappa vill ha en border collie och dom är ju söta och lätta att träna tydligen också. Hoppas, hoppas nästa sommar alltså :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0