Skola

Skola från 8-2, har jättebra tider. Min senaste dag är liksom kvart i tre! Jag tycker det är jättebra! Vi hade ju som jag nämde igår två prov idag (eller läxförhör). Vi hade glosor på spanskan och det gick bra, kunde alla man var tvungen att kunna och på dom extra hade jag glömt bort en. På NO provet gick det också bra, kom ihåg allt utom en liten grej som jag inte tror spelar någon roll.

När vi slutat sprang jag typ, eller gick fort, till bussen, men det var lugnt jag hann :) Sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här. Spelar lite guitar hero, har bara två låtar kvar sen  har jag fem stjärnor på alla låtar på medium :) Vilken guitar hero nörd jag är, haha. Sen vid 5 är det träning i tre timmar ser inte direkt fram emot det om man säger så :/
Ha en fortsatt trevlig dag!

I väntan på bussen. Det ser ut som ett hål i strumpbyxorna, men det är min vante :)

Postat av: Anonym

hur fixar man design?

Datum: 2008-10-09 Tid: 15:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0