Onsdags

Dålig uppdatering för att jag hade tävling igår och vi kom hem rätt sent. I onsdags så var det en helt vanlig skoldag från 8-2. På idrotten så hade vi styrka/kondition som var superjobbig, var helt röd i ansiktet. Moa tog lite heta bilder när jag sjöng, haha jag visar nedan.

När vi slutat så kom mamma med mina tävlingsgrejer och tog hem idrottskläderna, sen mötte vi (jag och Josse) Amanda, Carro och Sara Å. Vi gick och käkade på pizzeria hörnet och tog pasta carbonara. Superdupergott! Vi tog bussen in till gullmarsplan när hon var cirka halv 4.

Direkt när vi kom fram började vi med smink och håruppsättning. Ni ska bra veta hur mycket smink och hårspray vi har! Uppvärmning, förträning och sen vid 8 tävlade vi. Det kändes bra, men vi fick inte så bra poäng. Men vi gjorde det ju bara för att känna på det nya friståendet så det var inte hela världen. Sen blev det dusch, käk och hopp i säng!
  
Haha, extremt het! Passar på att visa den snygga koftan jag hittade på H&M, skulle nog vilja ha den i svart i sånna fall.
 398:- Fanns i fler färger


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0