High school musical 3 Senior year

Jag, Josse och Moa skulle idag åka in till stan för att titta i lite butiker och sen gå och se High school musical 3 på sergel. Jag tänkte mest kolla efter skorna och jag hittade dom!! Så snygga! Fick 10% för att det var ett litet märke på klacken, 268:- Super! Hittade även en Stickad långcardigan för 99:- på gina tricot. Ni kan se i inlägget nedan.

Bion började klockan 15.10 och den var faktiskt bra. Lite töntig och fjollig, men det är ju alla high school musical filmer ;) Ni vet nog vad jag menar, dom börjar liksom sjunga på en basketplan. Superverkligt,  haha. Sen åkte vi tunnelbana och buss hem. Eller buss från gullmarsplan till masten och sen skjutsade min pappa hem oss. Blev thai mat till middag och nu sitter jag här :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0