14/10-08

Ingen sovmorgon idag, började 8 som vanligt och slutade 20 över två. Det var jägarboll och spökboll på idrotten, mitt lag klassade dom andra :) Alltid kul att veta, hehe. Efter skolan kom mamma och hämtade mig, sofia och Olivia och körde oss hem till mig. Jag lämnade grejerna hemma och sen åkte vi buss hem till Sofia. Vi hade en sån jäkla tur med busstiderna kan jag lova.

Jag och Olivia skulle följa med Sofia och Moa till deras träning, dom skulle spela med killarna (dom är inte snygga det var inte därför vi åkte dit). Innan dess satt vi vid tv:n, plattade hår och chillade lite, sen fick vi skjuts av Sofias pappa till Wättinge. Tjejerna ägde ut killarna, haha pinsamt för killarna. Eller det blev typ lika men tjejerna var ändå bättre :)

Mamma kom och hämtade mig där, "Du får absolut inte gå hem själv!". Blev en omelett och nu sitter jag här och råskriver typ 4 inlägg eftersom jag inte skrivit på hela helgen :)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0