081029

Då var det onsdag. Jag, Moa och Josse hade bestämt att vi skulle åka in till stan och kolla på second hand butiker, men det blev inte så mycket second hand. Jag träffade Maria (danstränare) påvägen dit också, lite sällskap sådär ;) Vi möttes vid gullmarsplan och sen åkte vi först in till götgatan för att kolla på myrorna. Just i den butiken var det inte så fräscht och vi hittade ingenting snyggt. Vi fortsatte sedan mot Rosenlundsgatan för att titta på La principessa, men vi hittade aldrig butiken.

Istället så käkade vi en sallad på donken och sen åkte vi till nacka forum. Vi kollade runt lite där och sen köpte vi världens godaste smothie! Naked juice bar, superduper gott! Verkligen rekomenderad. Vi tog bussen till centrum och sen så följde jag med Josse till tandläkaren medans Moa åkte hem.

Josse ska få ta bort sin tandställning om 3 (tror jag) veckor! Hennes tänder har faktiskt blivit asraka på jättekort tid. Sen var det träning i 3 heeela timmar, men det gick helt okej. Grey's anatomi, lite mer tv, dusch och bums i säng! :)
 
 
 
Det blir jättedålig kvalitet på bilderna när jag försminskar dom, vet inte varför :/

Postat av: c

haha, ja o mina kompisar såg typ slutet av eran träning, när ni dansade typ :P

Datum: 2008-10-31 Tid: 19:16:58
Postat av: Anonym

men gud moa.. x2

Datum: 2008-10-31 Tid: 20:00:18
Postat av: e

palla ha en fjällis! dom är inte äns vattentäta ! ! ! den kommer att bli fläkig efter ett tag, Hahahahhaha palla betala 4000 för en skitjacka!

Datum: 2008-11-02 Tid: 17:08:07
Postat av: moa

men orka bry dej det är ju inte ens seriöst.

stör dej det att jag har det eller ? bara för du inte har någon

Datum: 2008-11-03 Tid: 16:34:07
Postat av: ELLa

vaddå inte seriöst!?

Datum: 2008-11-05 Tid: 09:23:09
Postat av: Sofia

fjällräven ska bäras med stolthet! ;)

Datum: 2008-11-05 Tid: 09:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0