Måndag

Då var det dags för skola igen, fast skönt är ju iallafall att vi har den slappaste måndagen någonsin! Vi börjar 9 och slutar halv två. Varav tre lektioner är Mentorstid, slöjd och lunch. Chill! Men jag tycker det är bra att börja veckan lite lugnt så man hinner vänja sig vid skolan efter helgen ;)

När vi slutat så gick jag, Moa och Josse till bussen. Josse och jag åkte hem till mig för att hämta träningsgrejer och sen åkte vi tillbaka till henne för att leka i snön, haha. Vår "borg" börjar bli skillad ;) Nej, men den är as bra jag ska ta kort på den nån gång!

Vi åkte buss till träningen som började 5. Det var en ganska lugn träning. Vi körde igenom varven några gånger på både matta och hopp och sen körde vi lite fristående. Det känns som varven sitter det är bara småsaker att fila på, så det känns bra! Vi drar ju till Helsingborg för att tävla JSM om 2 (ungefär) veckor.
P.S. Alla ni som vill ha bilder från i lördags, jag försöker att lägga ut dom på playahead imorgon så får ni kopiera dom där! ;)
Lägger in några bilder från en lite (för?) flummig dansträning ;) Blir så tråkigt utan bilder ju!
   :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0