Tyresö slott

Vi började 10 idag så det var lite chill, men som vanligt när jag börjar sent är det någon (KASPER!) som väcker mig. Egentligen så skulle vi typ gå på en guidad (stavning?) tur i slottet, men vår guide var sjuk så Kjärstin typ snackade om blommor i en timme istället. När hon pratat klart så skulle vi käka och sen fick vi göra vad vi ville. Jag och lite tjejor gick och satte oss på en brygga och solade sen drog vi till notholmen och köpte glass : ) Som tur var så hade jag med mig min kamera så jag tog massvis med bilder och jag ska sätta in några....
Kolla också min nya kategori som jag ska skapa :D

image23  image24  image25  image26 

Postat av: Anonym

Snacka inte skit om Kasper. Det är en snäll kille

Datum: 2008-05-24 Tid: 09:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0