Min mobil :'(

Jag har precis klätt på mig och packat gympapåsen. När jag tänkte ta en dagens med min mobil ser jag att den har gått sönder, den är helt paj. det ser ut som typ myrornaskrig fast med fler färger. Jag undrar när mina föräldrar ska fatta att jag behöver en ny. Den är helt repig, ena kanten har gått upp, knappen är avskavd och mycket mer...
Nog om det, jag hoppas vi inte har cooper idag. Kasper säger att Lasse (Idrottslärare) hade sagt att det är det. Jag kommer skriva mer när jag kommer hem, men nu måste jag borsta tänderna!

Postat av: Anonym

Jag tror att dina föräldrar är förnuftiga människor som inser att det är du själv som haft sönder mobilen. Du får nog köpa en ny själv...

Datum: 2008-05-27 Tid: 18:26:46
Postat av: moa

haha det första jag tänkte på var stavningen på föräldrar HAHA :D

Datum: 2008-05-27 Tid: 21:20:16
Blogg: http://moaalindberg.blogg.se
Postat av: Mysan

haha, har du lärt dig det nu Moa? :)

Datum: 2008-05-27 Tid: 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0