Idrottsdag på IP

Kom en från Trollbäckens IP för typ några timmar sen. Det gick faktiskt ganska bra, jag var bäst på några grenar (bland tjejerna såklart) i alla fall. Det var ju bara en halv idrottsdag, men efter vi hade haft vår så skulle jag och 11 pers till vara funktionärer för alla 8:or på hela skolan. Skit pinsamt, men jag och Philip fick 80 meter och då är det ju bara att trycka på en knapp, inte så himla svårt :D Jag hade med mig pastasallad med marinerade kräftskjärtar, så jävla gott. Gjorde en smothie och en macka när jag kom hem och nu sitter jag bara och försöker göra det lite snyggt på min blogg.

image19

Postat av: sofia

ahha, du har lyckats med din blogg :)

Datum: 2008-05-22 Tid: 17:00:05
Postat av: mysan

Det är ju klart :)

Datum: 2008-05-23 Tid: 14:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0