En vanlig lördag

Dagen började med att jag var tvungen att gå upp halv 9 för kunna hinna till träningen halv 10. Var as trött eftersom jag satt och fixade med bloggen hela kvällen igår :S På träningen så hade vi först en timme dans och sen 3 timmar redskap. På redskap så började vi på hopp, mina sträcktar blev ganska bra, men jag var trött i benen. Eftersom vi körde direkt på hårt så slapp jag köra tzuka (:D), men jag fick faktiskt till några snygga överslag. I fruktpausen var jag tvungen att köpa en sallad som jag skulle äta när jag kom hem, eftersom pappa och Kasper var på en fotbollsmatch. Jag hade ingen skjuts hem så jag gjorde sällskap med Ida (Vi gick alltså) till godissvampen och köpte godis. Sen var det tänkt att pappa skulle komma och hämta mig där, men vi mötte Hanna med familj så jag fick skjuts av dom hem, TACK! Sen kollade jag lite på TV och åt min sallad, sen duschade jag såklart. Joss och jag hade bestämt på träningen att vi skulle göra nåt så jag ringde henne och jag fick skjuts av pappa dit. När jag kom dit spelade vi 21:an (Hon har fått en basketkorg) och satt vid datan. Eftersom min pappa skulle på 50-års fest hos min fabror så fick jag åka buss hem. Sen när jag kom till centrum så gick inte min buss fören om 10 min så jag tänkte att jag skulle köpa en tidning på ica, men det var ju feltänkt. När jag har tagit min tidning och ställer mig i kön så visar det sig att det är en som satt i rullstol längst fram och det gick inte snabbt direkt. Jag bara såg hur minutrarna gick... När jag väl fått betala så ruschade jag till bussen och när jag står precis vid utgången så ser jag hur den åker, fan vad sur jag blev. Men som tur vad stog 24:an där så jag fick ta den till kanelgränd och gå lite längre istället. Nu håller Kasper på med pannkakor och ropar på mig så jag måste nog dra.

Ska lägga in lite bilder på dagens outfit när jag får tid!

Postat av: josse

men kan du fixa min blogg du vet med färgerna då får du mitt lösen också!! puss

Datum: 2008-05-24 Tid: 19:54:42
Blogg: http://joseeess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0